23 december 2016

Årets Julkalender

Jag är ett chokomonster! Jag älskar choko, men som alla andra försöker jag att minska. Så i år skaffade jag mig en beauty adventskalender istället för en chokladkalender. Någonting måste man ju ha, man blir ju aldrig för stor för julkalendrar! Jag beställde min kalender från Selfridges i England, den heter Selfridges Beauty Advent Calendar. Det har varit så roligt att vakna upp till en liten överraskning varje morgon. Och det har inte varit frågan om billigt skräp. I kalendern fanns väldigt fina produkter och kända märken. Mina absoluta favoriter ur kalendern är Foreo ansiktsrengöringsborsten och Lord & Berry läppkritan. Visst kostade kalendern en hel del, men jag har följt med priserna och märkt att jag fått tillbaka mer än dubbelt vad jag spenderade på den. Jag är verkligen nöjd med kalendern och tänker spana efter den nästa år också!

Mina Favoriter Ur Kalendern

Alla 24 Produkter




Nu Vill Jag Önska Er Alla 
En Riktigt God Jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)